zadání práce od 20. - 24. 4. 2020
Čj | Tento týden budeme procvičovat pravopis. Jedná se o shodu přísudku s podmětem a o shodu přísudku s několikanásobným podmětem. Učivo jste již probírali v 5.ročníku a v 6.ročníku jsme opakovali. Kdo si potřebuje učivo zopakovat, posílám odkaz, kde je shoda přísudku s podmětem vysvětlená. V učebnici ČJ je učivo na str.115-116. Shoda přísudku s několikanásobným podmětem je na str.117 a 118. v pracovním sešitě str.37cv.8. Prosím tento týden mi doplněná cvičení neposílejte a procvičujte individuálně. Podrobnosti v mailu. https://edu.ceskatelevize.cz/shoda-prisudku-s-podmetem-5e442279e173fa6cb524ac41 |
M | Téma: Trojúhelníky
Pokračuji v natáčení hodin: https://drive.google.com/drive/folders/1AnNI4_ZS7Et2j3VFcaUDonh9Pww9RwmM nebo https://drive.google.com/drive/folders/1jjhWsBzhfQj7DUaJ8cpjq6KPlHTq7FfA Kdo si chce zopakovat osovou souměrnost, může se podívat na hodiny 4 až 10 ve třídě 6B Dotazy, připomínky apod. na: |
Aj | Skupina Batty:
Gayane Šaginjanová Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com .Pokud nemáte heslo, kontaktujte g.saginjanova@zspetriny.cz. Eva Pilařová Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com . Heslo a informace e.pilarova@zspetriny.cz |
D | Prosím ty, kteří mně neposlali projekt z řecké kultury, sportu nebo stavitelství, aby tak co nejrychleji udělali na j.bencova@zspetriny.cz Téma: Řím- přírodní podmínky, zemědělství, řemeslo a obchod přečíst na s. 100 a písemně odpovědět do sešitu na 4 otázky pod textem. |
Př | Učebnice str. 80-82 - prostudovat str. 81 vypracovat do sešitu "Otázky a úkoly" str. 82 vypracovat zajímavost - "Vysvětlete, proč se vyskytují pohromadě: mšice, mravenci a slunéčka?". V classroomu bude zveřejněno video, které se bude týkat navazující látky - proměna dokonalá a proměna nedokonalá. |
Z | 1) Přečíst kapitolu „Vlhký zelený ráj“ – učebnice str. 64-65 2) Odpovědět na následující otázky do sešitu: a) Kolem které rovnoběžky se rozléhají deštné pralesy? b) Kterými světadíly a státy tato rovnoběžka prochází? (použij atlas či internet) c) Popiš průběh teplot a srážek během roku (viz klimadiagram). d) Kolik je v deštném tropickém lese ročních období a proč? e) Co jsou to stromová patra? Překresli a popiš obrázek na str. 64 do sešitu. f) Jak jsou opice přizpůsobeny životu v tropickém deštném lese? Jaká další zvířata tam žijí? g) Je půda v tropickém deštné lese hodně úrodná? A proč? h) Tropický deštný les má obrovskou biodiverzitu. Co toto slovo znamená? (použij internet) 3) Prostudujte si stránku http://www.enviweb.cz/58209 a na jejím základě napište a) příčiny a b) důsledky kácení tropických deštných lesů. (pošlete mailem) Můžeme něco udělat my pro záchranu tropického deštného pralesa? |
F |