zadání práce od 11. - 15.5. 2020
2.C ZADÁNÍ OD 11. DO 15.5. 2020
Ahoj děti!
Doufám, že zakreslujete/zapisujete kvetoucí rostliny do deníku! Já se už těším na bezinky, protože máme doma všichni moc rádi vůni bezinkové šťávy.
Ve videopozdravu si ukážeme, co nás čeká a vysvětlíme si slova citově zabarvená (hanlivá = vyjadřujeme špatný citový vztah, lichotivá = vyjadřujeme hezký citový vztah). Slova citově neutrální vztah člověka k věci nevyjadřují.
V online hodině (út nebo st v 11:00) si procvičíme slova citově zabarvená a slova citově neutrální, zahrajeme si SOVU na čísla, procvičíme násobilku a společně vyřešíme autobus s. 18. Připrav si na hodinu plyšáka, maňáska, panenku nebo jinou postavičku, živé zvířátko, penál, učebnici češtiny a matematiky a řešení slova DŮM z videopozdravu.
M:
s. 17, 18 učebnice (kromě hry na s. 18)
s. 16 růžový sešitek
ČJ:
PL “U dědečkova včelína” obě stránky - procvičování významové stránky slov
nebo náhradní PL
PRV:
HMYZ
opylovači - prezentace (pokud si ji nemůžeš prohlédnout, nebo chceš udělat víc, pak vypracuj s. 55 v prac.sešitě a s. 52 učebnice).
Cíle:
pomáhám opylovačům a vím proč
rozliším slova citově zabarvená a slova neutrální
řeknu 3 věty o včelách
umím násobky 8
________________________________________________________
nepovinně:
pracovní listy o včelách
procvičování významu slov: http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_2.roc/citove_zabar1.htm
https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cesky-jazyk/2CJ08.Pr-spisovna-nespisovna-zabarvena/cv4.htm
PL slova neutrální a citově zabarvená
násobení šifra
stovková tabulka - doplňování čísel
Pokračuje výzva s psaním příběhu se slovy určitého grafického zápisu.
do 17. 5. prosím rodiče o odevzdání:
hodnocení
PL U dědečkova včelína (nebo náhradní PL)
tabulku čtení (můžete na list dopsat i titul, autora - co děti zrovna čtou, děkuji! - kdo ještě nedodal)
výpisky z prezentace HMYZ
Příště si společně vyhodnotíme pokus s rostlinkami - odkud bere semínko sílu? Proč rychleji roste v zakryté nádobě? Čím se vlastně rostlinka živí?