zadání práce od 1. - 5.6. 2020
předmět | učivo |
Čj | V tomto týdnu vypracujte otázky, které se týkají četby Starých řeckých bájí a pověstí. Prosím, tento úkol vypracujte všichni. Otázky jsou očíslované.Odpovědi označte číslem otázky. Odpovědi pošlete na mail l.vaneckova@zspetriny.cz |
M | Téma: Trojúhelníky
Domácí úkoly: Budou zadány vždy v pondělí ve složce 6 Dú na níže uvedených odkazech (google drive). Zde bude uveden jeden soubor, kde budou vysvětleny podmínky pro odevzdání Dú. Téma Dú bude ze “staršího” učiva, mohou vypracovat i ti, kteří mají zpoždění v probíraném učivu! Pokračuji v natáčení hodin: https://drive.google.com/drive/folders/1AnNI4_ZS7Et2j3VFcaUDonh9Pww9RwmM nebo https://drive.google.com/drive/folders/1jjhWsBzhfQj7DUaJ8cpjq6KPlHTq7FfA Dotazy, připomínky, apod. na: h.kadlecova@zspetriny.cz |
Aj | G. Šaginjanová - práce zadávána přes Google Classroom g.saginjanova@zspetriny.cz North and south uč. str. 58- slov. zásoba, příd. jmena Eva Pilařová - práce zadávána průběžně přes google classroom, informace e.pilarova@zspetriny.cz hl. téma- slov.zásoba - počasí/gramatika - úvod do stupňování příd.jmen |
D | Téma: Prohloubení učiva o zvětšování říše římské, vojsku, způsobu organizování vojska, zbraních, otrocích a gladiátorech. Přečtěte si postranní texty v učebnici na s. 106- Emancipace s. 107 Féničané, Kartágo, o jeho založení, římské vojenství na s.108, legie, voj. tábory na s.109 a otroci. s.110. Prohlédněte si všechny obrázky. Tentokrát mně nic neposílejte. |
Z | Téma: Hustota zalidnění, Biologické a kulturní znaky lidí Přečtěte si učebnici str. 75-79 1) Hustota zalidnění a) Porovnejte hustotu zalidnění České republiky s hustotou zalidnění Finska. (Výpočet proveďte na základě informací o rozloze a počtu obyvatel z Wikipedie) b) Okomentujte, který stát má vyšší hustotu zalidnění a proč? Jak se liší velikost a počet obyvatel těchto dvou států? c) Které státy budou mít obecně vyšší hustotu zalidnění a které menší? 2) Jak se lidé odlišují (biologické a kulturní znaky) a) Vymyslete si fiktivního člověka z určitého státu (výběr nechám na vás) a dle tabulky na str. 76 mu přiřaďte konkrétní biologické, kulturní a ekonomické znaky. (Napište, jak bude podle vás daný člověk vypadat, jakou řečí bude mluvit, jakou bude mít práci, apod.) Práci pošlete na mail. |
Př | výuka na google classroom - dvoukřídlí hmyz - učebnice str. 96-98; domácí úkol --> pracovní list na probranou látku viz. příloha; dále po shlédnutí výuky, vypracovat úkoly v uč. na str. 98 do sešitu. |