Jméno:
Heslo:

2017

Zakázka 6/2017 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - dodávání kancelářských potřeb

Zakázka č.: 6/2017

Termín oznámení dne: 8. 11. 2017

Platnost oznámení do: 15. 11. 2017 do 15.30 hod.

Předmět zakázky: Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - dodávání kancelářských potřeb:

 

Název

Počet kusů

Euroobaly (balení po 100 ks)

20

Euroobaly ESSELTE (balení po 100 ks)

30

Kostka lepená na jedné straně 8,5 x 8,5 x 4 cm

45

Obálky bílé samolepící C6 (114x162 mm) 8Og balení po 1000 ks

1 balení

Obálky bílé samolepící DL (110x220 mm) 80 g balení po 1000 ks

1 balení

Obálky bílé samolepící C5 (162 x 229 mm) 80 g balení po 1000 ks

1 balení

Obálky bílé samolepící C4 (229 x 324 mm) 90 g balení po 250 ks

1 balení

Obálky sulfitové s křížovým dnem (250x353 mm)

50

Kartonový pořadač A4, hřbet 75 mm balení po 20 ks

2 balení

Papírový rozlišovač (pruh do pořadačů) balení po 100 ks

červený

2 balení

 

žlutý

2 balení

Závěsný papírový rychlovazač formát A4 – balení 50 ks

žlutý

1 balení

zelený

1 balení

modrý

1 balení

PP rychlovazač závěsný plastový s přední transparentní stranou.

(Papír. proužek pro označení) formát A4 balení po 10 ks

 

červený

10 balení

modrý

10 balení

zelený

10 balení

žlutý

10 balení

Prešpánové desky s chlopněmi A4 balení po 20 ks

červená

2 balení

žlutá

2 balení

modrá

2 balení

zelená

2 balení

Obal „L“ PVC barevný zakládací formát A4 síla 150 um balení

10 ks

červená

10 balení

modrá

10 balení

zelená

10 balení

žlutá

10 balení

Desky prešpánové s gumou A4 balení 20 ks

červené

1 balení

modré

1 balení

zelené

1 balení

žluté

1 balení

Lepidlo tuhé – tyčinka 15 g

50 ks

Izolepa transparentní 48 mm návin 66 m

10 ks

Opravný lak Blanco Fluid ředitelný vodou

40 ks

Drátky do sešívaček 24/6 balení 1000 ks

20 ks

Dopisní spony 28 mm balení po 100 ks

50 ks

Aktové spony 50 mm po 75 ks

10 ks

Aktové spony 75 mm po 25 ks

10 ks

Připínáčky mapové ve tvaru kuželu – 25 ks v krabičce

10 ks

Špendlíky mapové s barevnou kulatou hlavičkou – 100 ks/krabička

30 ks

Připínáčky barevné – 100 ks/krabička

40 ks

Špendlíky s kovovou hlavičkou – 200 ks/krabička

40 ks

Kuličková tužka s modrou náplní (max. Kč 15,-/ks)

60 ks

Kuličková tužka s červenou náplní (max. Kč 15,-/ks)

40 ks

Mikrotužka plastová s gumovým úchopem a pryží, tuha 0,5 mm

50 ks

Finepen – popisovač – šířka stopy 0,4 mm

modrý

60 ks

černý

60 ks

červený

60 ks

zelený

60 ks

Sada fixů (6 barev)

50 ks

Sada fixů pro psaní na bílé tabule (sada 4 barev)

10 ks

Jumbo fix modrý

40 ks

Jumbo fix červený

40 ks

Jumbo fix zelený

40 ks

Měkká guma pro grafitové tužky

50 ks

Křída hranatá 12x12 mm barevná – sada po 12 ks

35 ks

Křída bílá hranatá – balení po 100 ks

15 ks

Razítková barva pro samobarvící razítka Trodat černá

1 ks

Hadr na podlahu – tkaná textilie – světlá barva

50 ks

Prachovka jemná flanelová

50 ks

Utěrka z mikrovlákna 40 x 40 cm

50 ks

Motouz

balení po 6 rolích

Kancelářský papír bílý A4/80 gm²

krabice po 5 balících/500 ks

 

Zakázka bude realizována v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

 

Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky.

Kritérium pro hodnocení nabídky

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny.

Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby

 

Zadavatel: Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6

IČ 48133795

 

Kontaktní osoba: ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová

Informace na tel.: +420 235090730

 

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah dodávky. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.

 

 

 

Mgr. Jana Kindlová

ředitelka školy

Zakázka 2/2017 Vybavení tříd výškově stavitelným nábytkem
 
Zakázka č.:                                 2/2017
 
Termín oznámení dne:                23. 6. 2017
 
Platnost oznámení do:                30. 6. 2017 do 15.30 hod
 
Předmět zakázky:  
 
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 4-6 s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
 
Počet 2 kusy barva červená
 
         
 
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 4-6, malý sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
 
Počet 57 kusů barva červená
 
 
 
Židle žákovská stohovatelná výškově stavitelná vel. 5-7, velký sedák a opěrák. Kovová konstrukce je svařena z plochooválných profilů s lyžinami opatřenými plastovými koncovkami.
 
Počet 34 kusů barva červená, 2 kusy barva žlutá
 
                   
 
Lavice dvoumístná, výškově nastavitelná vel. 5-7  s pevnou pracovní deskou 130x50-55 cm z materiálu LTD s litou polyuretanovou hranou v přírodním dřevěném dezénu s povrchem odolným proti oděru. Přestavění výšky lavice bez použití nářadí. Všechny hrany jsou zaoblené. Lavice jsou opatřeny odkládacími košíky, po stranách kovové háčky, kovové konstrukce na lyžinách s plastovými koncovkami opatřenými rektifikacemi pro vyrovnání nerovnosti podlahy. (Je-li konstrukce vybavena oporou pro nohy, výška opory od země musí být min. 20 cm. Opora nohou není podmínkou.)
 
Počet 7 kusů barva červená
 
        
 
Zakázka bude zahájena  15. 7.  2017 a ukončena 19. 8.  2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby  zboží  bylo do školy dodáno nejpozději 19. 8. 2017.       Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
 
Kritérium pro hodnocení nabídky
 
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.
 
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám  kontaktní osoby
 
 
 
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
                                                     IČ 48133795                       
 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
 
Informace na tel.:                          +420 728819174
 
 
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
 
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
 
 
 
 
 
                                                                                      Mgr. Jana Kindlová
 
                                                                                            ředitelka školy
Zakázka 3/2017 Vybavení šaten kovovými šatními skříněmi 
 
Zakázka č.:                                 32/2017
 
Termín oznámení dne:                27. 6. 2017
 
Platnost oznámení do:                3. 7. 2017 do 15.30 hod
 
Předmět zakázky:  
 
Kovové šatní skříně čtyřdveřové 185 x 60 x 50 cm
 
Konstrukce svařovaná. Dveře uzamykatelné na visací zámek, úchyty na visací zámek kovové, skříňky musí obsahovat vnitřní odkládací poličku 250 mm pod víkem dílu skříně, tyč na ramínka a 2vnitřní háčky, dveře s vnitřními kovovými panty umožňujícími otevírání dveří v úhlu 100°. Skříně budou bez nožiček s účinným větráním dle normy DIN 4547.
 
Počet 1 kus barva korpusu šedá a dvířek modrá.
 
         
 
Kovové šatní skříně šestidveřové 185 x 90 x 50 cm
 
Konstrukce svařovaná. Dveře uzamykatelné na visací zámek, úchyty na visací zámek kovové, skříňky musí obsahovat vnitřní odkládací poličku 250 mm pod víkem dílu skříně, tyč na ramínka a 2vnitřní háčky, dveře s vnitřními kovovými panty umožňujícími otevírání dveří v úhlu 100°. Skříně budou bez nožiček s účinným větráním dle normy DIN 4547.
 
Počet 12 kusů barva korpusu šedá a dvířek modrá.
 
 
 
Zakázka bude zahájena  15. 7.  2017 a ukončena 19. 8.  2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 tak, aby  zboží  bylo do školy dodáno nejpozději 19. 8. 2017.       Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
 
Kritérium pro hodnocení nabídky
 
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 80 %, doprava v ceně 10 %, dodání v termínu 10 %.
 
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám  kontaktní osoby
 
 
 
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
                                                     IČ 48133795                       
 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
 
Informace na tel.:                          +420 728819174
 
 
 
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
 
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz.
 
                                                                                       Mgr. Jana Kindlová
Zakázka 4/2017 Mytí oken v ZŠ Petřiny-sever
 
Zakázka č.:                                 4/2017
 
Termín oznámení dne:                3. 7. 2017
 
Platnost oznámení do:                6. 7. 2017 do 15.30 hod.
 
Předmět zakázky:                       Mytí plastových oken v celé budově + hlavní vstup
 
 – 2788 m² (počítáno i s rámy)
 
                                                    Umytí  žaluzií ve školní družině – rozměry 106x117 cm  - 5 kusů a rozměry 106x147 cm – 5 kusů
 
                                                     
 
                                                    
 
Zakázka bude probíhat v prostorech ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6 po celý čas letních prázdnin (od 22.7. do 14. 8. 2017) s tím, že mytí oken v jednotlivých prostorech školy budou  dle pokynů technického pracovníka školy. Vestibul školy, vstupní dveře školy i družiny s přilehlou chodbou od 21. 8. do 25. 8. 2017.
 
 
 
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
 
 
 
Kritérium pro hodnocení nabídky
 
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria,
 
tj. pořizovací ceny .
 
 
 
Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku  k rukám  kontaktní osoby
 
 
 
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
                                                     IČ 48133795                       
 
                                                                 
 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
 
Informace na tel.:                          +420 235090730
 
 
 
Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
 
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
 
 
                                                                                      Mgr. Jana Kindlová
 
                                                                                            ředitelka školy
 
 
 
 
Zakázka 5/2017 Zahradnické práce
 
Zakázka č.:                                 5/2017
 
Termín oznámení dne:                7. 8. 2017
 
Platnost oznámení do:                 11. 8.2017 do 12.30 hod.
 
Předmět zakázky:                       Zahradnické práce – levá strana u vstupu do základní školy v rozsahu prací - řez růží, vypletí záhonů, hnojení záhonů, včetně dodaného hnojiva, mulčování záhonů tl. 5 cm, včetně dodané mulčovací kůry výběrové, doprava a přesun hmot a odvoz a likvidace bioodpadu – rozměr 0,9 x 23 m
 
 a záhon od sousedního obytného komplexu u vstupu do základní školy v rozsahu prací - řez růží, vypletí záhonů, hnojení záhonů, včetně dodaného hnojiva, mulčování záhonů tl. 5 cm, včetně dodané mulčovací kůry výběrové, doprava a přesun hmot a odvoz a likvidace bioodpadu – rozměr 1 x 30 m
  
Zakázka bude zahájena  21. 8. 2017  a ukončena 28. 8. 2017 v prostorách ZŠ Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
        
 
Nabídková cena: Ve své nabídce uveďte cenové relace na jednotlivé části realizace zakázky, kterou by měla zahrnovat celková smluvní cena. Nabídková cena bude maximální a nejvýše přípustnou a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu  realizace díla. Nabídkovou cenu je možné překročit pouze tehdy, jestliže by došlo ke změně plnění předmětu veřejné zakázky a v případech požadovaných víceprací písemně odsouhlasených zadavatelem. Jiné podmínky pro překročení ceny zadavatel nepřipouští.
  
Kritérium pro hodnocení nabídky
 
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení nabídek provede hodnotící komise na základě základního kritéria, tj. pořizovací ceny 90 %, další kritérium 10 %  dodržení termínu realizace. Zájemci o veřejnou zakázku malého rozsahu doručí svoji nabídku k rukám kontaktní osoby
  
Zadavatel:                                   Základní škola Petřiny-sever, Na Okraji 43, Praha 6
 
                                                     IČ 48133795                        
 
Kontaktní osoba:                          ředitelka školy Mgr. Jana Kindlová
 
Informace na tel.:                          +420 235090730
 
 Cena za dílo bude uhrazena až po řádném předání díla bez vad a nedodělků. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu. Zadavatel má právo měnit rozsah díla. Nabídku podává uchazeč bezplatně. V řízení této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
 
Nabídky zasílejte písemně na adresu školy nebo e-mail skola@zspetriny.cz eventuelně do schránky školy umístěné na dveřích hlavního vchodu.
 
                                                                                       Mgr. Jana Kindlová 
                                                                                            ředitelka školy

NÁSTĚNKA

GDPR - INF. MEMORANDUM

Zásady zpracování osobních údajů, kterými se škola řídí.

YOUTUBE KANÁL

Videa ze školních akcí a krátké filmy vytvořené v rámci výuky  i zájmových kroužků můžete nově sledovat na školním kanálů na Youtube.

MÁME FACEBOOK

Dění ve škole sledujte i na Facebooku.

UPOZORNĚNÍ PRO NÁVŠTĚVY

V zájmu zvýšení bezpečnosti žáků ve školní budově je nutno návštěvu předem ohlásit (mailem, telefonicky).
Návštěvy, prosím, hlaste tomu, s kým se potřebujete setkat.
Neohlášené návštěvy nebudou vpuštěny do budovy.
Děkujeme za pochopení.

ELEKTRONICKÁ ŽÁKOVSKÁ KNÍŽKA

Vážení rodiče, nabízíme Vám manuál pro snadnou orientaci v novém prostředí elektronické žákovské knížky, kterou zavádíme od 4. do 9. tříd.

Created by © 2014 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy