zadání práce od 6.4. - 17.4. 2020
6.A práce na týdny od 6. - 17.3.2020
Čj | Vážení, tento týden budete hodnotit svoje vypravování. Tím chci nenápadně donutit ty, co ještě strašidelný příběh nenapsali, aby tak učinili. Vezměte si tedy k ruce svůj příběh a odpovězte na 9 otázek, které máte v příloze. Pokud zjistíte, že se vám něco nepovedlo klidně to napište! Např. zjistím, že nemám v textu zápletku, tak napíšu, že zápletka není. Proto ostatně odpovídáte na otázky, abyste si pokud možno chyby našli sami. Nemusíte odpovídat na všechny podotázky, jsou spíš návodem, co máte ve svém textu hledat. Těším se, že se pomocí otázek zamyslíte nad svým příběhem a zjistíte v čem jsou nedostatky, ale i přednosti vašeho příběhu a co by se dalo příště vylepšit. Jako bonus mi můžete poslat ilustraci k příběhu. Odpovědi, prosím, označte čísly otázek. |
M | Téma: Desetinná čísla - procvičování početních operací (písemnou formou i zpaměti), početní operace se závorkami, slovní úlohy Videohodiny a dobrovolné Dú na: https://drive.google.com/drive/folders/1jjhWsBzhfQj7DUaJ8cpjq6KPlHTq7FfA nebo https://drive.google.com/drive/folders/1AnNI4_ZS7Et2j3VFcaUDonh9Pww9RwmM Dotazy a podněty na: h.kadlecova@zspetriny.cz |
Aj | Eva Pilařová Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com . Pro přístup kontaktujte e.pilarova@zspetriny.cz Gayane Šaginjanová a) Přehled mluvnice Prac. sešit str. 75 Unit 4 4.2 - A,AN str. 76 4.3- SOME, ANY b) Pro vysvětlení posílám tyto odkazy c) Prac. sešit str. 37 cv.4, 5, 6 d) Posílám prac. list na vyplnění a opět mi to pro kontrolu pošlete g.saginjanova@zspetriny.cz e) Posílám ještě jeden prac. list + řešení. Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com .Pokud nemáte heslo, kontaktujte g.saginjanova@zspetriny.cz. Batty Práce je průběžně zadávána na classroom.google.com + pondělní ranní hodiny (10 hod) na https://meet.google.com/tvr-vpdn-tya |
D | téma hry, vzdělanost, architektura a divadlo (projekt) ve starov.Řecku prodlužuji ještě na následující týden, prosím o dodání do 15.4. na mail j.bencova@zspetriny.cz |
Př | Vytvoř si svého SUPERBEZOUŠE (super – bezobratlého živočicha) Instrukce: Úkol spočívá v tom, že si projdete učebnici od strany 58-75. Tím si budete vyhledávat kladné či záporné základní charakteristické znaky vašeho SUPERBEZOUŠE. Jde o to, abyste si vybrali znaky, kterými bude váš superbezouš charakteristický a bude ten NEJ. Jedná se vlastně o sestavení nového druhu živočicha podle tebe. Poté, prosím, zapište znaky, chování, podobu na papír (používejte barevné tužky, představivost a snahu). Po zaspání těchto znaků, zbývá už jen svého SUPERBEZOUŠE namalovat. Pokud to bude možné, prosím, o vyfocení Tvého výtvoru a odeslání na e-mail – a.nekolova @zspetriny.cz Tento úkol je hlavně o vaší představivosti. Jsem moc zvědavá na to, co vymyslíte. Moc se těším. |
Z | 1) Přečíst kapitolu „Kde jsou dvě roční období“ – učebnice str. 62-63 2) Odpovězte na otázky (využij učebnici a internet), prosím zaslat na mail: a) Co je to savana a kde se nachází? b) Proč se zdejší podnebí nazývá „střídavě vlhké“? Jaká období se zde střídají? c) V jakých měsících jsou nejvyšší úhrny srážek? d) Jak se mění savana v průběhu roku (jak vypadá vegetace)? e) Co je to monzun? f) Jaká typická zvířata v savaně žijí? g) Co je to desertifikace (a jak ovlivňuje savanu)? h) Porovnej step a savanu. V čem se liší a v čem jsou si podobné? 3) Shlédnout video: https://www.youtube.com/watch?v=x4eBC6zoXkY |
F | Výuka probíhá na google classroom |